Lil HerO - Muhammad Rayyan

Lilypie First Birthday tickers

Fara & Addin's Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 22, 2008

First Stage - Pass

Dah lame x update blog ni. cik abang plak yang bising..
ehehehehe..

Konpius aku..ni blog aku ke..blog die..

Anyway, rasanya x terlambat kiranya untuk mengucapkan selamat menyambut bulan ramadan dan tidak terlalu awal juga untuk aku
mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri.

Semalam (21 September), merupakan hari yang tak kan aku lupakan. Mana taknye, itula kali pertama aku berbuka puasa dgn bakal mertua aku (InsyaAllah). Cuaknya tak terkata. ehehehehe.

Apepun, I was so happy for meeting them. They're nice person. Banyak jugaklah dibualkan dengan his mom. eheheehe..

And the best pasrt is, right after Azan Maghrib semua family gather kat surau for Break Fast. Enjoying our air and kurma. Then, we perform solat Maghrib together. Wahhhhh..So touching.

Kesimpulannya, i like diz family:)

N oso my cik abang..ehehehehhe

No comments: