Lil HerO - Muhammad Rayyan

Lilypie First Birthday tickers

Fara & Addin's Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

OmG

Siyes, skang ni cam tak brape nak sangat mengupdate blog. Kenapakah?!!!

Malas kowt..tapi, itula hakikatnye..hihihi..terima jela kenyataannye cik blury oi.. Cepat sangat masa berlalu. Si Rayyan pun dah masuk 7 bulan. Alhamdulillah, sihat walafiat budak kecik tuh and makin lasak okay.

Ni adalah fasa update versi combo (mana2 yang sempat diingatla ek)..muahaha..

1. Flashback balik masa Raya Haji aritu. Saya telah dikejutkan dengan berita kematian my ex-officemate saudara Kamarul. Sedih sangat, apapun semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

2. Then, my bapak telah dipromote as ........................... (sila isi tempat kosong ye!). Congrats Wak Barjah.

3. Congrates pada kawan2 yang melangsungkan perkahwinan sepanjang Nov & Dec 2010. Pd kawan2 yg saya tak dapat hadir pada majlis mereka jgn marah ek. Terutama skali pada Puan Seri, Puan Inspektor Ani, my niece Puan Farra..hihihi..Tak luoe juge nak ucapkan tahniah pada mereka yg melangsungkan majlis pertunangan.

4. Yeayyy! my insurance application approved. susah payah tau, siap amik medical checkup lg tuh. i tau i sihat..thanks Prudential :)

5. Congrates juga pada mereka yang sudah bergelar Mommy&Daddy dan juga yang bakal menerima cahaya mata. Im happy for Mimi@Meng, Cilut, Ijan, Kak Ila..and Makcu jugak..hihihi

6. Sedang mengamalkan kaedah pemakanan secara sihat (chewwah). Im taking psyllium husk currently. Boleh didapati di mana2 farmasi dan juga Tesco. Malas nak citer lebey, korang google sendri ye :)

Urmm..rase ade lagi, tapi dah lewat ni..mataku sudah mulai berat. Sok, kalo ingat saya sambung lagi ok.


p/s: Happy birthday to my bro-in-law @ pak busu Rayyan.

No comments: