Lil HerO - Muhammad Rayyan

Lilypie First Birthday tickers

Fara & Addin's Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 28, 2010

At Last...

Yup..at last..

Dapat jugak aku kuar dr o#is ni. And tak perlu la menghadap segala conflict of interest, unprofessional b*ss, beberapa manusia hipokrit and etc..Dah lame sbnrnye nak kuar dr belengu ni, cume belum ade peluang and rezeki lagi..And bile tibe masenye, this is it..no turning back beb..Walaupun hati ini berat sekali nak melangkah kaki, yerla..kadang-kadang masalah pun tak menjadi masalah bila kita jumpa kawan-kawan yang best kat cni. Kawan-kawan yang tahu menghargai persahabatan yer!!!

Mari renungkan phrase ini:

"Say I am the same BUT I am not surfing FB while work, BUT someone care has forward it to me"

lol..apadaa..dah xde mende len ke ko nak ungkit..ape la beza nya ko buka facebook ngn bukak ym. Dua2 pun, ko leh status kan n dua2 pun ko curi work quality time..urmm..apepun, ini hanyalah ayat propaganda untuk menyelamatkan diri saje. And aku tak amik kisah pun, sebab ko pun same jugak..ehehehehe..Kalo2la manusia ni terbace blog aku ni, mintak kem salam skali rakan persengkokolan ko ek..yang diibaratkan sebagai "someone care" tu..ehehehe...Urmm, terpikir gak aku, kalola aku ni jahat sangat kan. Bleh jek nak counter fire manusia ni..Say, antar email directly to h!* boss; yg die ni telah merevealkan P&C matter kepada org yg x sepatutnya, and aku akan tambah spices lg yg die ni mmg slalu dtg lmbt, selalu kuar buat rambut waktu office, gossip pasal ur s%@nd@! (oooPSs) n mcm2 lgla yang aku xnmpak..ehehehehe..Biarlah, mengalah tak bererti kalah kan??. Cume die belum bertemu buku dgn ruas jek..eheheheh

Pas ni, aku nak teruskan kan kehidupan aku yang "gini-gini" ni..Sentiasa bersangka baik ngn orang. Simple and happy go lucky.

Urmm..yang penting..aku de mase 2 minggu utk rest. Best gler....Ade mase nak pkir pasal rumah, kemas2 and macam-macam lagi. And the best part is, ade mase lebey sket ngn hubby. Jangan jeles ek!..And ade lg la beberapa perkara aku leh wat, such as..google for more pregnancy info and tips, more recipes (i loike), more time for blogging (hehehehe) and etc.

No comments: