Lil HerO - Muhammad Rayyan

Lilypie First Birthday tickers

Fara & Addin's Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 12, 2009

TagGed..beLated version..

Tadi singgah kejap nengok blog azie. Nak tau saya jumpe ape? Edisi 7th July 2009, im tagged. ahahahaha.. Dah lebih sebulan. Nampak sangat aku bz..kwang kwang kwang..OKla Pn Azie, thanks for the "tagging".


by Shibratun..

1. Bekas kekasih saya adalah :
hah? suami saya la..dulu kekasih sekarang bila jadi suami, dah tentulah die ex saya. (meniru jawapan Pn Azie..ehehehe)

2. Saya sedang mendengar :
bunyi aircond kat office

3. Mungkin saya patut :

amik MC arini. Sebab asyik terbatuk2 jek.

4. Saya suka :
duduk kat umah sambil baking a cake or cookies or etc

5. Sahabat-sahabat baik saya :
semua jauh di mata..tapi dekat di hati…(meniru lagi jwapan Pn Azie)

6. Saya tak paham :
kenapa saya tak dapat panggilan daripada KPLI

7. Saya kehilangan :

brooch yang dihadiahkan oleh my opismate mase setup booth kat Unisel's Career Fair..huhuhu

8. Ramai yang berkata :

saya semakin berisi lepas kawen ni..

9. Makna nama saya :

cahaya kegembiraan, kebahagiaan, kesenangan

10. Cinta itu adalah :
amat indah

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
tido..(my hubby la tu)

12. Saya akan cuba :
jadi isteri yang terbaik untuk suami saya

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever


14. Telefon bimbit saya :
Sony Ericsson cyber-shot K-770i

15. Bila saya terjaga dari tidur :
cium pipi suami saya..eheheh

16. Saya paling meluat apabila :

ade mamat2 yang ade hati nak tackle bini orang..

17. Pesta/Parti adalah :
keseronokan, tapi perlu ada batasan.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anak kucing yang diberi nama "hemo hemo". Tapi sayang, dah mati kene langgar motorsikal.


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
20-an

20. Hari ini :
hari Rabu..macam nak nengok wayang jek..ehehehe

21. Malam ini saya akan :
masak untuk suami saya..dia sangat suka makan..

22. Esok pula saya akan :
pastikan suami saya masak untuk saya plak..ehehehehe

23. Saya betul-betul inginkan :
1 set perkakas untuk baking cake..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
i look so cute (perasan)

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah

26. Makanan Barat atau Jepun :
Barat

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang

28. Makanan segera adalah :
seperti yang terjual di McD, KFC, Burger King. Sangat sedap dan sangat berbaloi untuk mereka yang tiada masa untuk memasak..Owh, lupe plak..Megi..d'uh..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
babai sayang..luv u

30. Siapa yang anda mahu Tag?

kak yu (Yusrina Mohamad Hatta), kak ila (iladalila), kak dayu (diraniangurl)


1 comment:

Anonymous said...

heeee....tuela lame tol menunggu..