Lil HerO - Muhammad Rayyan

Lilypie First Birthday tickers

Fara & Addin's Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 24, 2008

::Awas..Denggi::

huhuhuhu..windunya nak menulis kt blog ni..mane taknye..dh hampir seminggu lebih meninggalkan arena blogging ni..aku terlantar..terdampar akibat DENGGI..

yupe..true..DENGGI..

tak pernah terbayang kene demam denggi..huhuhu..ingatkan demam campak bese jek..

mule2 demam bese jek..pastu melarat sampai 5 hari..pesalla demam kali cam lain jek.

pastu g la kt klinik kt bwh opis..doc syorkan check darah..tula mende yg paling aku takut2kan selamanya ni..huhuhuhuhu..

dan disebabkan keputusan darah yg ntah ape2 ntah tu telah membawa aku ke PPUM..

aku pegi sane sampai 3 hari..dan takde bende lain yg aku buat melainkan amik darah..huhuhuhuhuhu..tuhan jek yang tau betapa cuaknya aku tatkala melihatkan jarum suntikan...huhuhuhu..rasa macam nak cabut balik ke Bangi jek masa tu..cik abang plak, ade ke patut nak rakam video..huhuhu..

sepatutnya, pada hari keempat ade lagi appointment ngn doc kt PPUM..tapi, aku telah MIA..ahahahaha..padan muke doc ternanti2...sbbnya, tak lain dan tak bukan..kene amik darah lagi..ehehehehe

sebagai rewards...selepas banyak darah ditumpahkan kat PPUM..cik abang banje nengok citer WALL-E..ehehehehe..itupun dalam keadaan kedua2 tgn yang berjaga2..sbb kene cocok dua2 tgn..huhuhuhu..tak patut..mmg tak patut...

mest pelik kn..nape kene denggi tapi x hospitalized..sbb..anak mak kuat..ehehehe..xdela..sbbnya, demam aku dh kebah..dan selera mkn aku masih boleh tahan lagi..masih boleh minum..doc pesan byk minum air tau..ehehehe..baik doc..remember..ehehehe

bos kt opis plak bleh plak tanye.."eh fara..tak kurus pun."..aade ke patut..ehehehehe..xde maknenya nak kurus..aku nye selera makan dah masuk gear 5.ahahahahaha..

apepun, skang..Alhamdulillah, skang dh makin sihat..ehehehehe..suke..suke..suke

No comments: